Vanuit ons schoolplan werken we structureel aan onze ambities. In 2025-2026 hebben we verder gewerkt aan het versterken van ons pedagogisch handelen door ons personeel te scholen in de “zes rollen van de docent”. Ook hebben we onze secties gevraagd om in hun sectieplannen op te nemen op welke wijze ze in onderwijs werken aan de (nieuwe) kerndoelen, de eindtermen en onze didactische ontwerpprincipes. Afgelopen schooljaar hebben we te maken gehad met een grote groep nieuwe docenten. Hiervoor hebben we een inductietraject opgezet om hen goed wegwijs te kunnen maken in onze schoolcultuur. De grootste ontwikkeling afgelopen jaar heeft gezeten in het opzetten van onze nieuwe werkwijze omtrent (sociale) veiligheid en positieve groepsvorming. Deze en de andere doelen uit het schoolplan krijgen in het komend schooljaar nog een vervolg in de borging en of verdere verbetering in de school.
Voor komend schooljaar staat de invoering van GroepsKompas en de begeleiding van onze docenten in het inclusiever maken van ons onderwijs centraal. Daarnaast werken we aan het uitbreiden van ons onderwijs met het verkrijgen van een licentie voor onderwijs in de kaderberoepsgerichte leerweg.
Voor meer informatie over onze ambities verwijzen we u naar het schoolplan.